Τι ακούει μια τηλεφωνήτρια.. 13 είδη πελατών που συναντήσαμε!

tilefonitria-eknevrismeni-kourasmeni
Τα τηλεφωνικά κέντρα παρουσιάζουν μια άνθηση στην αγορά εργασίας παρά το φαινόμενο της οικονομικής κρίσης.Αυτό συμβαίνει διότι αποτελούν προσωρινές οικονομικές λύσεις για πλήθος ανέργων (κυρίως φοιτητών), χωρίς κάποια ειδίκευση στον χώρο ή απαραίτητη προϋπηρεσία.

Η δουλειά είναι απλή. Ο εργαζόμενος κάθεται μπροστά από μια οθόνη υπολογιστή, φορώντας ακουστικά και περιμένοντας να «πέσουν» κλήσεις. Στη συνέχεια προσπαθεί να πείσει τους πελάτες να αγοράσουν το προϊόν κλείνοντας συμβόλαιο. Θα πληρωθεί στο τέλος, με ποσοστά, αφού κλείσει ορισμένο αριθμό συμβολαίων. Έχοντας περάσει και εγώ από αυτή τη θέση, θα ήθελα να σας παραθέσω ορισμένα είδη «πελατών», με κάποιο παράδειγμα εκ πείρας.

1. Ο αγενής – Είναι εκείνος ο άνθρωπος που με το που του πεις «καλησπέρα σας» στη καλύτερη των περιπτώσεων θα σου κλείσει το τηλέφωνο στα μούτρα. Συνήθως θα σε βρίσει με τις πιο χυδαίες εκφράσεις που του έρχονται στο μυαλό, επειδή προφανώς είναι πιο εύκολο να ξεσπάς σε έναν άγνωστο για ότι στραβό συμβαίνει στη ζωή σου. Θα σε διαολοστείλει όλο χαρά και μετά υπερήφανος για την ευφυΐα του θα χαμογελάσει αυτάρεσκα στον καθρέπτη του, συγχαίροντας τον εαυτό του για το πόσο τσαμπουκάς και ετοιμόλογος είναι.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
-Καλησπέρα σας,σας καλώ από… για μια προσφόρά
-Άντε @#@$% ΜΩΡΗ @#$@$@ %#$@#! ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ! ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΛΥΝΕ ΚΑΝΑ ΠΙΑΤΟ!!!!

2. Ο εξυπνάκιας – Ο μακράν πιο εκνευριστικός τύπος! Δεν ενδιαφέρεται να αγοράσει το προϊόν σου. Όοοοοχι, θέλει απλά να αποδείξει ότι ξέρει παραπάνω από εσένα, τους υπευθύνους, τον Bill Gates και δε συμμαζεύεται. Στο τέλος θα πετάξει με υπεροπτικό ύφος κάποια ατάκα τύπου «Περιμένετε να σας εμπιστευτώ ενώ είστε εμφανώς άσχετοι?»

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
– θα έχω γρηγορότερο internet απ’ότι στον ΟΤΕ?
– Όχι, κύριε. Βλέπετε όλες οι εταιρίες παίρνουν από τον ΟΤΕ τις γραμμές τους.
– Α καλά!!! Τότε δεν θα υπήρχαν καν! Πώς δουλεύεται ενώ δεν ξέρετε καν τα βασικά?»

3. Ο φοβητσιάρης / Καχύποπτος – Η συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων δεν έχει τίποτα το περίεργο ή αξιόμεμπτο. Είναι λογικό να φοβάσαι να δώσεις στοιχεία τηλεφωνικώς και εξίσου λογικό να μην πιστεύεις τις διάφορες προσφορές. Ο κόσμος δεν είναι αγγελικά πλασμένος εξάλλου και καλό είναι να κρατάμε μια πισινή για παν ενδεχόμενο. Αυτή η κατηγορία ανθρώπων θα κάνουν συνήθως ένα σωρό ερωτήσεις και δύσκολα θα κλείσουν συμβόλαιο. Δεν θα παραθέσω κάποιο παράδειγμα, καθώς η συζήτηση θα ήταν άρθρο από μόνη της.

4. Ο ανώμαλος – Δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι. Είναι οι τύποι που νομίζουν πως όποιο θηλυκό στην άλλη άκρη, δουλεύει προφανέστατα σε ροζ γραμμή. Δεν ξέρω αν αυτό ισχύει και αντιστρόφως (δηλαδή ο ανώμαλος να είναι γυναίκα), δεν μου έχει τύχει. Ο ανώμαλος θα παζαρέψει την προσφορά, δοκιμάζοντας τα όρια σου, φτάνοντας σε στο σημείο να θες να τον βρίσεις και να κρατιέσαι με το ζόρι, για να μη μείνεις άνεργος.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
– Δώσμου το τηλεφωνάκι σου μ@νάρι μου, να βγούμε για έναν καφέ, και αναλόγως τις υπηρεσίες που θα μου προσφέρεις θα σκεφτώ την προσφορά σου  -μπιπ μπιπ μπιπ

5. Οι ανήλικοι – Μπορεί να είναι παιδάκια, μπορεί έφηβοι, μπορεί και ενήλικες που απλά βαριούνται να ακούσουν την όποια προσφορά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πουν «Οι γονείς μου δεν είναι σπίτι, εγώ είμαι ανήλικος». Δεν είναι κακό βέβαια, καθώς γλιτώνεις από πρήξιμο, κι εγώ το κάνω, κι εσύ το κάνεις και πολλοί ακόμα. Εδώ είχα μιλήσει με μια γιαγιούλα 800 χρονών που έλειπαν οι γόνεις της! οι υπόλοιποι θα δειλιάσουμε?

6. Ο «κάνετε λάθος» – ΥΠΟΥΛΕΣ ΝΥΦΙΙΙΙΤΣΕΣ!! Σε έχω πάρει τηλέφωνο, ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΟΥ, θέλησες να το συζητήσεις και με άλλα μέλη της οικογένειας και μου ζητάς να σε ξαναπάρω τηλέφωνο τάδε ώρα, τάδε μέρα. Και το κάνω. Τις 2-3 πρώτες φορές θα το σηκώσει άλλο μέλος της οικογένειας δηλώνοντάς μου ότι δεν είσαι εκεί και ζητώντας μου να σε πάρω άλλη στιγμή τηλέφωνο. Όταν τελικά σε πετυχαίνω μου δηλώνεις πως «Κάνετε λάθος. Δεν έχουμε μιλήσει ποτέ. Δεν υπάρχει καμία Γιάννα, Νίτσα, Κίτσα σε αυτό το σπίτι»… Dude, για όνομα!!! Εκτός του ότι είναι ανέντιμο, σπαταλάς χρόνο και από εμένα ΚΑΙ από εσένα. Πες απλά δεν ενδιαφέρεσαι και τέλος!

7. Ο αναποφάσιστος – Εδώ τα πράγματα είναι απλά! Θέλεις ή δε θέλεις? Θα μου πεις απόψε. Τα μυστήρια κόψε, φτάνει ως εδωωώ , που λέει και ο κλασσικός τροβαδούρος ΣΑΑΑΚΗΗΗΗΗΣ! Φίλε, αποφάσισε! Δεν παίρνεις καμιά σπουδαία απόφαση. Δε χρειάζεται να αγχώνεσαι. Πάρε τον χρόνο σου και κάλεσέ με εσύ αν ενδιαφέρεσαι ή πες μου να σε ξανακαλέσω εγώ! Συνήθως ο αναποφάσιστος είναι αυτός που θα ακυρώσει αμέσως το συμβόλαιο λόγω αντιπροσφοράς, που εντάξει συμφέρει για να είμεθα ειλικρινείς, και μετά θα απολογηθεί γεμάτος τύψεις! Φίλε μου, δεν πειράζει,δε χάθηκε ο κόσμος.

call

8. Ο εκτός τόπου και χρόνου – Η πιο αστεία κατηγορία. Δεν θα αναλύσω τίποτα,απλά θα παραθέσω παραδείγματα.
α) -καλημέρα σας, σας καλώ από τη Cyta 
– ΣΥΥΥΥΚΑ?!!! Τέτοια εποχή? ΝΑΙ ΘΕΛΩ!

β)– χαίρεται, σας καλώ από την HOL
-σας ξέρω εσάς!καραμέλες για τον λαιμό δεν πουλάτε? (halls)
γ) – καλησπέρα σας, σας καλω απο…. (σε γιαγια, η οποία για ένα τέταρτο με ενημέρωνε για την εκκλησία της ενορίας της διεξοδικά και κατέληξε στο…)
– Και εσύ κοπέλα μου να βρεις μια ΤΙΜΙΑ δουλεία να κάνεις! Είναι κρίμα τόσο νέα να ξεπουλιέσαι..

9. Εταιρίες – Οι κλήσεις είναι τυχαίες, οπότε στο φάσμα ενδέχεται να υπάρχουν εταιρίες. Συνήθως, οι εταιρίες έχουν πολλές γραμμές με αποτέλεσμα να τους ενοχλείς κατά λάθος για ώρα. Το αστείο βέβαια, είναι όταν παίρνεις ανταγωνίστρια εταιρία και ο υπάλληλος αποφασίζει να σου κάνει πλάκα.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
-καλησπέρα σας, σας καλώ από… για μια προσφορά…κτλπ κτλπ   
-Πολύ ενδιαφέρουσα η προσφορά σας!Εμείς σας προσφέρουμε…..
Α….
-Γέλια από την άλλη γραμμή.

10. Ο «θα σου κάνω μήνυση» – Φιλάρα δεν σε ξέρω δε με ξέρεις, υποφέρω και υποφέρεις. Παράπονα τύπου «ΜΗ ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΚΡΥΨΗ» είναι τουλάχιστον χαζά. Μη σηκώνεις την απόκρυψη, βάλε φραγή, κάνε τα μαλλιά σου κότσο. Το όνομά μου ΔΕΝ πρόκειται να στο πω εφόσον προηγήθηκε η ατάκα «ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΜΗΝΥΣΩ!», και την εταιρία δε θα την βλάψεις επειδή σε πήρε τηλέφωνο. Το πολύ πολύ αν κινήσεις το θέμα νομικώς να γίνεις ρεζίλι. Κατανοώ ότι ορισμένες εταιρίες παίρνουν σε ώρες κοινής ησυχίας, κατανοώ ότι σε έχουμε πρήξει με τα τόσα τηλέφωνα,αλλά μηνύσεις? Σοβαρά τώρα? Calm your tiits bro!

11. Ο «διάγραψε το τηλέφωνό μου από τη λίστα σου»– ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΙΣΤΑ! Δεν έχω προσωπικά μαζί σου και όταν υπογράφεις συμβόλαια ρίχνε τους και καμία ματιά! Ή στην τελική, αφού δεν έριξες τη ματιά, άσε με να σε ενημερώσω για το τι μπορείς να κάνεις,ώστε να μην σε ξαναενοχλήσουμε. Δεν χρειάζεται να έχεις νεύρα, βλέπεις έχω όλη τη καλή διάθεση να σε ενημερώσω και να γλιτώσω άλλους συναδέλφους από όποια εταιρία από τις φωνές και τη γκρίνια σου. Πληροφοριακά , σε κάθε συμβόλαιο κάπου με ψιλά γράμματα αναγράφεται ότι διατίθεται το τηλέφωνο σου για διαφημιστικούς σκοπούς. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πας στον πάροχο ΣΟΥ και να του ζητήσεις να εξαιρέσει το τηλέφωνό σου ,δηλαδή να σε βάλει στο άρθρο 11. Μη μου βάζεις λοιπόν, τις φωνές όταν προσπαθώ να σε βοηθήσω.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
– ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?
– Θα σας πω αμέσως , πρέπει να επι…
-ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΩΡΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ

12. Ο «άλλη δουλειά δεν έχεις να κάνεις?» – Σοβάρα? ΣΟΒΑΡΑ?! Εγώ φίλε πριγκίπισσα είμαι, απλά μου τελείωσαν τα χόμπι. Δεν είχα τι να κάνω και αποφάσισα να περάσω την ώρα μου ακούγοντας τις προσβολές του κάθε άκυρου, γιατί προφανώς είμαι μαζόχα με περίεργα βίτσια.

13. Ο ευγενικός – Και ναι! Υπάρχουν και τέτοιοι!! Είτε θα ενδιαφερθούν για την προσφορά, είτε με ευγενικό τρόπο θα σου πουν ότι δεν ενδιαφέρονται, διότι γνωρίζουν ότι κάνεις τη δουλεία αυτή από ανάγκη και καταλαβαίνουν ότι σου έχουν ήδη σύρει τα εξ’αμάξης. Εσάς τους ευγενικούς να ξέρετε σας βάζουμε αυτόματα στην καρδιά μας και πραγματικά μας φτιάχνετε το κέφι.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *